عاشق نبودی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

عاشق نبودی تو دستات چه بی رحمن

             من عاشقت بودم چشمات نمی فهمن

بی رحم بی رحمی بی تاب بی تابم

              بازم مثل هر شب امشب نمی خوابم

حالا که دست تو از دست من دوره

               با هر کسی هستی من آرزوم اینه

لبخند تو سهم احساس اون باشه

              از خاطرات تو اشکات برام باشه

قسمت نبود انگار ما مال هم باشیم

           تقدیر ما این بود از هم جدا باشیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 17:7 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§